Mutfak Muhabbeti...

22 Ağustos 2013 Perşembe
En sevdiğim öğün kahvaltı...Keyfini ancak haftasonu çıkartabiliyoruz çalışanlar olarak.
Ama artık haftaiçleri de uykumuzdan fedakarlık edip ufak çapta kahvaltı yapmaya başladık. Vazoda çiçek değil bardakta semizotu konseptli :)
Kalpli pankeklerim bernardo silikon yumurta halkası marifeti...Bu arada buş nutella kavonozlarından baharatlık takımı çıkaracak duruma geldim, ama onsuz kahvaltı masası boş, ıssız, tatsız gibi...


Köfteyi kızartarak pişirmek istemediğimden alternatif pişirme yöntemleri deniyorum.
Izgara köfteye herkes gibi bende bayılıyorum ama evde mangal yakma müsaitliğimiz olmuyor tabi..
Ben de tost makinasında nasıl olur diye düşündüm, açıkçası kokusu, yapışkanlığı kalırmı, iyi pişermi diye tereddüt ettim başta ama denedim
Sonuç harikaydı, güzel pişmişlerdi ve lezzetliydi.
İşim bitince de güzelce yıkadım, kuruladım, ne koku, ne leke.
Bence tekrarlanabilir.


Bu da en sevdiğim, bilmem kaçıncı kez yaptığım fırın patates...
Eşim patatesli börek sandı, lezzet etkisi gayet iyi bence :)


Asıl böreklerimiz de işte burda...
Yufkalar taze olmadığından şekil itibariyle yamuldular ama lezzetine dicek yoktu doğrusu..


Bu da dünyanın sekizinci harikası kabarmış kekim...:p
Bence bir keki kabartmayı başarabilmekle, pilavı tutturmak, yemek yapıyor olmadaki maharetin tılsımı olma konusunda kapışır...




8 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Canimm ellerine saglik dokturmussun yine:)

assortiek dedi ki...

bu çok iyi oldu,kızartma yapmaktan hç hoslanmadgm için tost makinasında yapsammı die düşünüyordum iyiki paylaştın:)ben kalabalık bi misafirimde fırın teline dizmiştim altınada damlar die tepsiye haşlanmış patates koymuştm köfte yagıyla bidaha pismiş oldular,yogurt yatagnda servis etmiştim:)

sakLı bahçem :) dedi ki...

seLam:)
soN zamaNLarda payLaştığıN sofraLar yemekLer gerçekteN harika görüNüyo :)
eLiNe eMeğiNe yüreğiNe sağLık canım...

cecilia dedi ki...

kozmetik perisi; teşekkürler cnm naptımkiii öyle basit şeyler :)

serpil pustu; aa o da güzel bi fikirmiş cnm,
mutfak işi akıl işi gerçekten, düşününce değişik yöntemler, değişik tarifler bulabiliyorsun, dene cnm sen de pişman olmazsın ;)

saklı bahçem :); teşekkür ederim beğenmenize sevindim ama inanın fazla özenemiyorum, elimden geldiğince işte...

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ellerine sağlık canımm harika görünüyor hepsi özellikle fırında patates :))

durutarifler dedi ki...

Hepsi harika
Nutella'ya ağzıma değidridiğimde hepsini bitiriyorum.
Çiçekleriniz pardon semizotlarınız harika
Sevgiler

SihirliGünlük dedi ki...

Hamarat kızımız, ne güzel şeyler hazırlamışsın gene :)

Selen dedi ki...

hepside çok lezzetli görünüyor :) Izgara köfte sevilmez mi :) Bazen tekirdağ üsulu bazen soğanlı ekmek içli olmak üzere iki farklı çeşiti deniyorum bende hep ikisini de beğeniyorum. Ayrıca sarallenin fındıklısını çok seviyorum onu da tavsiye ederim. Müdavimiyim :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails