Mutfakta Biri Var...

14 Mayıs 2013 Salı


Mutfak beni rahatlatıyor...Seviyorum orda uğraşmayı..

Balık tabaklarımı markafonide bir kampanyada almıştım ama sanırım her yerde var.
Meze ve salatalar için oldukça uygun..





Yemek yapmak da çok güzel ama tatlı yapmak başka..
Havuçlu topları deniyorum ilk defa. Sonunu çekmemişim malzemeleriyle idare edelim :)


Yeşil çaylarımızın yanında Mozaik pasta...



Tarif klasik mozaik tarifi burdan bakabilirsiniz. Ama sosu çok acı olmuştu o yüzden ben iki çorba kaşığı şeker ilave ettim. Ve yine ek olarak içine ceviz koydum ve üzerine çikolata sosu gezdirdim..


Seviyorum bu ekibi


Benim cici temizlik ekibim :)
Kırmızı kelebekli deterjanlığımı bayılarak aldım ama cupcakeliyi görünce pabucu dama atıldı kaldırmaya kıyamadım, farklı deterjanlar koydum.


Nutella Kavanozu değerlendirmece :)


8 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Böyle postlar hazırlamama az kaldı sanırım :))

SihirliGünlük dedi ki...

Hamarat kızımız, ne güzel tatlı yapmışsın öyle :)

Ebrushka Blog dedi ki...

Kırmızı kelebek harika :)

Deniz Evin dedi ki...

Bu posta bayıldımm Seçil abla :) Kırmızı kelebekli ve cupcake'li sıvı sabunluğa o şirin fırçaya, kupalarına ve midye tabaklarına bayıldımm :) Balık tabakdan bende aldım çeyizime güle güle kullanalım mutlu günlerde :)

SeriousLily dedi ki...

havuç topları benimde sevdiğimdir, kupaların çok güzelmiş daha önce görmemiştim bunlardan, ayrıca temizlik ekibin çok ciciler bende yapsam mı mutfak ekibimle bir post acaba:))

cecilia dedi ki...

♥pemb€sinti♥: ah heyecan dorukta desene pembişim az kaldı azz o postlarını keyifle okuyacağım hadi bakalım zaman hızlıca geçsin :)

SihirliGünlük: Teşekkürler sihirlim işte elimin yettiğince :)

Ebru Bayrak: Dimiii çok şeker :)

Deniz evin İrdem: Herşeyimiz aynı olsun kuzucum zaten gönüller bir, teşekkür ederim güzel yorumların için :)

SeriousLily: Canım kupaları migrosta bulabilrisin, hemde çeşit çeşit. Teşekkür ederim beğenmene sevindim yap tabiki merakla bekliyorum :)

AsOrTiK dedi ki...

mozaik pastayı görünce birkaç yıl öncesine kadar sık sık yapılırdı evde.
ama annem artık eskisi gibi uğraşamıyor bu tür tatlılarla. ben de yapamıyorum, dolayısıyla özlemişim:))
eline sağlık
deterjanlıkların çok şirin, cıvıl cıvıl, her ikiside, balık tabakların şahane:)) keyifle kullan hepsini.
sevgiler

Yeşim dedi ki...

Marifetlim benim maşallah çok leziz görünüyorlar ellerine sağlık ve afiyet olsun :) cicilerine de bayıldım hele o cupcake olana :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails