Biraz da Kozmetik...

1 Mayıs 2013 Çarşamba
 Aslında çok uzun zaman önceye ait bir post olacak bu.

 Bitenler çok değil ama yine de bittiler :)

Loreal Elseve Şampuan: Yenisi kullanılmaya başlandı bile
Angie Hot Duş Jeli: Memnun kaldım ama başka duş jelleri var stokta
La Roche Posay Toleriane yüz yıkama jeli: Oldukça memnun kaldığım bir ürün tekrar alınabilir...
Cathreine Arley pudra: Nostaljik pudra diyordum ben bunu dibini fazlasıyla görmüştüm ama lavaboya düşürüp ziyan etmişliğim var..
Vaseline nemlendirici: Kokusu için almıştım,buram buram çikolata kokan bir ürün, denenmeye değer..


Yeniler..
Avondan Şampuan ve Duş Jeli
Ve Diedermine BB Krem ki iki ay önce kadar Bim kampanyasından almıştım. Ne kadar gecikmiş bir post olduğu burdan belli :) Tenime biraz koyu geldi ama yazın kullanıp bitirmeyi düşünüyorum..



Bunlar da Penti çıkarmasından...


5 yorum:

Unknown dedi ki...

vaseline çikolatalı nemlendiriciyi uzun zamandır almayı düşünüyorum tende nasıl duruyor peki?

Deniz Evin dedi ki...

Watsons'ın büyük boy duş hellerini denemelisin Seçil abla, hem çok uygun fiyatları var hemde kokuları çok gerçekçi ve kalıcı, özellikle çileklisi :))

SeriousLily dedi ki...

avonun duş jellerini seviyorum, ama şampuanından pek hoşnut kalmadım, özelliklede boyalı saçları sertleştiriyor

cecilia dedi ki...

esra gülden ünal: tende farkedici bir özelliği yok aslında, hafif ışıltılı duruyor ama renk vermiyor tabiki :)

Deniz evin İrdem: Sanırım bir ara denemiştim onları ama uzun süredir kullanmıyordum tavsiyeni dinlicem tatlım :)

SeriousLily: Öylemii daha denemedim ama şimdiden soğudum zira benimde boyalı saçlarım için kriterim sertleştirmeyen şampuanlar :S

Kuzununannesi dedi ki...

bıtöesı ne guzel bılınclı tuketım ve pentıler en sevdıgım:) yaz gelmeden kullanmalı

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails