Yüksek Yüksek Tepelere Ev Kurmasınlar...

20 Kasım 2012 Salı
Ve evlendim de geldim...:)

Kınamız, düğünümüz ardından balayımız derken bu yoğunluğun içinde yine kısacık bir zaman bulup sizlere merhaba ben iyiyim, evli ve mutluyum demek istedim :)
Allah isteyen herşeye bu mutluluğu yaşatır umarım... :)

Resimlere ben de henüz ulaşmış bulunuyorum..
Elimde olanlarla biraz kınamızdan kesitler sunayım..
Sonunda mekanla ilgili bir takım aksiklikler çıksa da biz çok eğlendik, oynadık, güldük, kınamızı yaktık ve evlilik aşamasında bir adımı daha geride bırakmış olduk.

Kırmızıya aşık olduğumu biliyorsunuz ki o yüzden kına gecemde kırmızıdan başka bir renk düşünemezdim. Bu elbiseye tam iki ay önce karar vermiştim aslında. Hemen ilk gördüğümü almayayım diye düşünmeme rağmen iki ay boyunca hiç bir elbisenin yüzüne bakmadım, çünkü kafamdaki belliydi :)


Saçım, makyajım istediğim gibi oldu. Kuaförümden çok memnun kaldım.
Saç aksesuarlarına bayılıyorum gördüğünüz gibi...Aslında o bir kolyeydi ama ben saçımda kullanmayı tercih ettim.


Kızların "döktür cecim döktür" nidalarıyla coşuyorum :)
Hiç oturmadım desem yalan olmaz..





Ve kınamız yakılıyor. Benim elin görüntüsü yok damadınkini yakalamışlar :)


Kına gecemde o acıklı şarkılar okunurken hiç ağlamadım hatta güldüm ki örtünün altından gülen beni görebilirsiniz :)




Kaftanım...
Resimlerde net görmeniz mümkün olmasa da o da tam istediğim gibi çok güzeldi..


Genç kızlara dağıtılan kına hatırası hediyelerimiz...


Darısı Başına Listesi daha mekana götürülmeden yazılmaya başlanılmıştı...





Seçilin Kına Gecesi Hatırası...


Kına gecemizi acı tatlı anılarla geride bırakmış olduk böylelikle..

Düğün, balayı ayrıntılarını da en kısa sürede yayınlamaya çalışacağım..
İnstagramda daha aktif olduğum için oradan takip edenler bazı resimleri çoktan gördüler bile :)
Takip etmek isterseniz kullanıcı adım; cecidil

Öpüyorummm, sevgilerr.. :***


22 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

MAaşşallah maşşallah maşşallah sana. Allah bir yastıkta kocatsın canım benim

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim hayırlı uğurlu olsun...
Allah mutluluğunuzu daim etsin...


çok güzel olmuşsun...
kına kıyafetin çok yakışmış...
tıpkı hint kızları gibi görünüyorsun...
süpersin...

kozmetikperisi dedi ki...

cnmm tebrik ederimm çook mutlu ol inş.Bir yastıkta kocayın.Bende diyorum bu kız nerelerde evlendimi diye:)

nily21 dedi ki...

görebildiğim kadarıyla makyajın harika olmuş...kıyafetin de çok yakışmış...

aysp dedi ki...

ooo süperr, hadi gözünüz aydın. Allah birlikte size uzuun ömürler versin.

Unknown dedi ki...

cnm çok güzel olmuşsun maşallah. Allah bir yastıkta kocatsın.

Ebrushka Blog dedi ki...

Tam bir kına kıyafeti olmuş rengi duruşu çok güzel. düğün fotolarını merak ediyorum. Allah mutlu bir evlilik nasip etsin :)

Unknown dedi ki...

Blogunu yeni keşfettim, neyse ki evlenmeden yetiştim :)
Özellikle balayı otali seçmeye çalıştığım şu günlerde merakla postunu bekliyoruummm:)

Unknown dedi ki...

mutluluklar canımmm düğün resimlerini merakla bekliyorum<3

GüzelGül dedi ki...

aaaaaaaaaaaaaaa canimm inanamiyorum demek hersey olduda bitti masallah :DD darisi bizim basimiza :)) cok cok tebrik ederim ikinizi.Cok güzel görünüyor kareler ve ammada döktürmüssün cok belli :) iyi yapmissin kocaman öpüyorum ve sabirsizlikla postlarini bekliyorum

Mein Blog/Blogum

Şepşeker dedi ki...

Eşimin doğum gününde olmuş kınan canım ;-)
Hayırlı uğurlu olsun ! Allah bir yastıkta kocatsın ;-)

Melislicious dedi ki...

çok tebrikler, çok hoş görünüyorsunuz! kına gecesinde kırmızı gece elbisesi giyilmesini çok severim çok yakışmış:)))

pembe mor alg dedi ki...

wuu gel sarılcam bebeğim tebrkler ve mutluluklar diliorummm

SihirliGünlük dedi ki...

tebrik ederim canım Allah mesut etsin..

aşgaane dedi ki...

hayırlı olsun canım, herşey çok güzel :) hep mutlu ol:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm tebrik ederimm çok güzel olmuşsun kırmızılar içinde saçların makyajın süper Allah bir ömür boyu mutlu etsin sizi :)

cicibebe dedi ki...

düğün resimlerini de bekliyoruz merakla seçilim :) çok çok çoooook mutlu olun inşallah :)

cingifilli dedi ki...

musmutlu bir evliliğiniz olsun canım tebrikler;)

üzüm kuşu dedi ki...

esmer prensesim benimmmm çok güzelsin gelinlikli fotolarını da bekliyorum :))

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş kınan canım.Hep böyle gülsün yüzün.Hep mutlu ol.Gelin fotoğraflarınıda bekliyorum canım
sevgiler

Rosesapling dedi ki...

Çok güzelsin cecimm...
Maşallah diyelimde nazar değmesin kırmızıyla gelen nazar çıkmazmış derler çünkü.

senem dedi ki...

maşallah kuzum :) herşey bugün gibi özel ve güzel olsun.. Kına da süper düğünde öyle detatylı fotoğrafları bekliyoruz ama

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails