HEYECAN...

2 Kasım 2012 Cuma
Artık Kasım ayı benim için sıradan bir ay değil...
Nasıl bu kadar çabuk geçti zaman anlamadım. İlk günler neyse de son günler feci hızlı geçiyormuş. Heyecan, korku, mutluluk, telaş...
Size tavsiyem mümkün olduğunca hızlı olmanız, "bunu da sonra yaparım, nasıl olsa zamanım var" demeyin.
Çünkü o sonra'da mutlaka başka işler çıkıyor.
Bugün izne ayrılıyorum. Ve önümüzdeki hafta müthiş bir koşturmanın içine giriyorum.
Kınaya 1 hafta, düğüne 9 gün...şaka gibi :)

2012 benim yılım oldu.
2012 Kırmızı Ajandam da Evlilik Ajandam oldu..
Ah bir açıp okusanız anlarsanız bu aşkın içinde ne emekler saklı..:)


Kınaya son 7...


E mutluyuzzz :)
Allah bozmasın...


Gelin- Damat bebeklerimiz de hazır, heyecanla bekliyorlar..:)



Aksilikler çıksa da içimize sinen güzellikler de olmuyor değil.
Tıpkı bu pembe koltuklarım gibi...:)


Bana şans dileyin olurmu...:)







21 yorum:

Unknown dedi ki...

Hersey mukemmel gorunuyor..Allah bır yastıkta kocatsın ınsallah coook mutlu olursunuz,ıstedıgınız hersey gonlunuzce olsun..

http://www.nergisindunyasii.blogspot.com/

Özlemden dedi ki...

Bol şans, çok şans, her şans, pek çok pek pek çok şans senin olsun canım:)))))
Tadını çıkar herşeyin...
Öptüm

Nimo dedi ki...

ooyyy az kaldi ikimzde ayni hafta evkiniyoruuuz :-)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

Allah utandırmasın

pembe mor alg dedi ki...

aaaaa
Allah seni
çok az kalmış heycan yaptm ben ya
bebeğim iyi şanslar herşey pembe koltuklarınız kadar mükemmel olcak öpüorm fstğm bi ihtycan olurda
duykuaydin@hotmail.coma yazman yetrli
öptmmm

cicibebe dedi ki...

koltuklarına baaaa-yılll-dııımmm! Her şey gönlünce olur inşallah tatlım :*

Şepşeker dedi ki...

Canım herşey gönlünce olsun , koltukların harika !
Güpgüzeller !

Nuray İnçak dedi ki...

Allah bir yastıkta kocatsın mutluluklar.

Swotpisces dedi ki...

Her şey istediğiniz gibi olsun inşallah...

Padme dedi ki...

Bol şans ,her şey yolunda gitsin dilerim.Ama ufak aksilikleri hiç dert etmeyin,onlar gelip geçiyor ileride insan pişman oluyor takmasaymışım keşke diye.Keyfini çıkarın!

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Herşey içine sinsin inşallah çok güzel bir gelin olcaksın Allah sonsuza kadar ayırmasın sizi :)

üzüm kuşu dedi ki...

Allahımmm cok heyecanlı canim benim ya inşallah hayatının en guzel gunü olur ayakkabının altına benim adımı yazmayı unutmuyorsun dımı ;)

Rosesapling dedi ki...

Heyecan doruklarda =) bol bol şans diliyorum canım sana

MaceraperesT dedi ki...

işlerin rast gitsin Cecilia'cım:) fotograflarını sabırsızlıkla bekliyorum. mutluluklar!

nily21 dedi ki...

koltuklar şahane...dilerim birlikte tüm hayatınız böyle pembe pamuk şeker tadında olur..lütfen fazla heyecan yapma ve her saniyenin tadını çıkartarak doya doya yaşa..ne olup bittiğini anlamadan herşey geçmiş olacak çünkü...şimdiden mutluluklar :)

Unknown dedi ki...

Canim butun kalbimle pozitif duygular yolluyor , herseyin daha da yolunda gitmesi icin dua ediyorum.Salonun cok guzel gorunuyor tonlar harika..Cok mutlu gunleriniz olsun insallah...

aysp dedi ki...

sana kocaamaaannn mutluluklar canım..:)

cecilia dedi ki...

herkese ayrı ayrı çok ama çok teşekkür ederimmm, yorumlarınız, dilekleriniz o kadar güzel ki iyiki varsınız :):***

rosein dedi ki...

canımm hayırlı olsunn. ömür boyu mutluluklar diliyorumm.

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Canım yaa:) sanırım kınana 2 güncük kaldı di mii:)
Hayırlı uğurlu olsun inşallah! Çoook mutlu olun..
O pembe koltuklarını yerim yerimm:) Ba-yıl-dım!
Benim de ajandam vardı:) arada açar bakarım tebessümle..
Çok eğlen! çok oyna! çok mutlu ol! :)

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Kınan bu akşam mıydı Ceciii ben yanlış mı yaptım:)
Yerinde duramayacağın bir kına olur inşallah! Hiç oturma emi!

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails