İsmiyle Müsemma...

2 Temmuz 2016 Cumartesi

Cinsiyet belirlendikten sonra yapılacak ilk hamle isme karar vermek oluyor ki aslında en zor ve en önemli kısım bana göre. Kız ismi olarak düşünmüşlüğümüz, hatta karar vermiş olduğumuz kesin bir isim vardı. Ama erkek ismine karar vermek pek kolay olmadı. Bir çok isim düşündük, sonra içimize en sineni, oğlumuza en yakışanı bulduk...

Oğluma el emeğim kapı süsüm... İsmine karar verir vermez yapmıştım...


Eskiden evim ve kendim için yaptığım internet alışverişleri artık bebeğim için...
Emzik kullanacak mı miniğim bilinmez ama ben bir hevesle bu emzik zincirini sipariş ettim.



İsmini her yerde görmek istiyorum oğlumun... Kokulu taşlar da son zamanlarda çok moda oldu. Hem oğlumun odası hem de salonumuz için eşimle kendi ismimi yaptırdım...


Babyshowerimiz için yaptırdığım pasta ve kurabiyelerde bize özeldi...




Ve sevgili senemin oğlum için hazırladığı hastane çıkışı heyecanımıza heyecan kattı. Kendisi çok güzel işlere, organizasyonlara imza atıyor. Burdan inceleyebilirsiniz..





Yine blog sayesinde tanışıp, hiç görmeden içimizin ısındığı, aynı duyguları paylaştığımız  güzel insanlardan biri Serpil..nam_ı diğer assortiek..Ta uzaklardan oğlum için hazırlamış bu güzel kanaviçeyi. Yanında da minik papiler yollamış..Çerçevelenip odaya asıldı bile panomuz. Bir kez daha teşekkürler, ellerine sağlık güzel insan. Rabbim seni de sağlık ve hayırla bebeğine kavuştursun...



Rabbim bizi birbirimize sağsalim kavuştursun Yağız'ım...Görmeden aşık olduğum, bu kadar içimde yakınımdayken özlediğim, hasretimsin oğlum sağlıkla gel anneciğim...

3 yorum:

Ebrushka Blog dedi ki...

Sağlıkla kavuşursunuz inşallah :)

Cfusun dedi ki...

Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım :)

senem dedi ki...

canım benim :) güle güle kullanın :) yağızımız hoş geldi :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails