Sığmıyor mu, Sığdıramıyor muyum?

17 Haziran 2014 Salı

Bu buzdağının sadece görünen kısmı...
Mutfak eşyalarını,  bardak, tabak vs. her kadın gibi ben de çok seviyorum.
Ama yeni bir şey almaya kalkışmak bir süre sonra tereddüt ettirtebiliyor. Pahasından, ihtiyaç duyulmamasından filan değil, lojistik sorunlardan :) "Ben şimdi buna nerden yer bulucam" sorunsalı.
Yer sorununuz varsa düzen sorununuz da oluyor, çünkü bütün tabak çanağı yerleştiricem diye karman çorman, üst üste kötü bir görüntü çıkartabiliyorsunuz. Ne kadar çok dolabınız varsa ve ne kadar az eşyanız daha kolay bir düzen kurabiliyorsunuz. Ama dünya kadar eşyası olup küçücük mutfağına muntazam şekilde sığdırıp, ihtiyaç duyduğunu kolayca bulabilen hanımlar da yok değil, işte onların önünde saygıyla eğiliyorum..

10 yorum:

Nesrin dedi ki...

Ahh o eşyalar sormayın bende düzenli bir şekilde sığdırmaya çalışıyorum ama sonra üst üste binmeye başlıyor bardaklar :(

GüzelGül dedi ki...

o sorunu bende yasıyorum ama sadece mutfak essalarında değil kıyafetlerimdede :) artik kocaman dolapda esimede ait olan kisma benim kıafetlerimi yerlestirdim :) durum bukadar vahim

günlük yaşamım dedi ki...

ben almıyorum valla :)) çünkü aldıkça alıyoprsun sürekli yenileri çıkıyor

Atolyekedi dedi ki...

Yok canım yok bende aynı durumdayım yetmedi ayrı dolap aldım, artık kullanmadıklarımı ayırıp kullanmak isteyenlere yada ihtiyacı olanlara dağıttım ama yine de sığamıyorum ve gözüm hep tabak çanakta...Yeni çözümüm artık hiç bir şeyi set şeklinde almıyorum ya 1 tane ya 2 tane alıyorum.

Unknown dedi ki...

hah ha çok ciciler :)) her bayan gibi bende çok seviyorum bu tür şeyleri yalnız değilsin cnm. benimde küçük bir mutfağım var.

Deniz Evin dedi ki...

Ablamm içinin güzelliği mutfağına da yansımış :*

Unknown dedi ki...

ne kadar az eşya o kadar düzenl,doğru tesbitiniz...kolay gelsin..

cecilia dedi ki...

Nesrin Hem bardaklar, hem tabaklar, tencere vs, hepsi üst üste bir süre sonra o düzen hiç oluyor :/

Güzel Gül: Doğru bide o var, ama oraya hiç girmeyelim, giyim sevdası bitmeyen şarkımız...

yonca mix: nasıl tutuyosun kendini bravo valla, ben çok beğendiysem kayıtsız kalamıyorum :(

Atolyekedi. Ah ev dolu ama görünce dayanamamak neyin nesi! Bende cnm zaten set almıyorum, iki kişilik alıyorum şimdilik :)

tatlı kedi quen ; görmek isterim o mutfağı doğrusu, dimii yalnız olmadığıma sevindim..

Deniz evin İrdem: Teşekkür ederim kuzucum senin mutfağın da öyle şirin olacak ki..:)

tugba aydogdu; teşekkür ederim hepimize kolaylıklar..

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir dolap ya:)Tam benlik rengarenk.
Düşünmeden alıyorum , ama koycak yer bulamıyorum sonrada...:)
Sıgıdıgı kadar napalım:)

cecilia dedi ki...

MORLU MUTFAK; Çok teşekkür ederim evet renkli karakterimin dışa vurumu sanırım elim herşeyde renkliye gidiyor :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails