Canım Abim Melek Oldu...

1 Ekim 2013 Salı




Hayatımda yaşamadığım kadar büyük bir acıyla sınandım.
Ama isyan edemiyorum takdir ilahiye
Biricik Ağabeyimi kaybettim.
Melek oldu, Allahım yanına aldı onu.
Biliyorum mekanı cennet, ancak böyle avutuyoruz kendimizi
Ama dayanması, alışması o kadar zor ki..
Ölüm bu kadar kolaymıydı?
Yaşamak bu kadar mı boş?
Oysa hayat herşeye rağmen güzel değil miydi?
Masallarda acıdan bahsedilebilirmi?
Bir  aydır içimde sorgusu süren binbir düşünce...
Biter gibi görünse de dinmeyecek bir sızı sanki..
Acısı geçip izi kalan bir yara gibi kalacak içimizde..
Ya her geçen gün büyüyen hasret...
Bir daha göremeyecek olmanın sevimsiz, gaddar fikri.
Allahım sen sabır ver...
Sabır, en ihtiyacımız olan şey...
Her canlı tadacak bu hazin sonu elbet ama sen gecinden ver...
En zoru bu ani, vedasız, sessiz gidişler.
Melek abim..hani diyordun ya "resmini çek bunu da koy bloğa" diye.
Biliyorum oralar daha güzel, ordakiler herşeye muktedir
Ve bunları da okuyor, görüyorsun şimdi.
Seni çok ama çok seviyoruz.
Yaşadığımız sürece seni de yaşatacağız, asla unutmayacağız...
Hep bizlesin, bunu böyle bil.



 

47 yorum:

Gamzelim dedi ki...

basınız saolsun rabım sabır versın mekanı cennet olsun

Adsız dedi ki...

Başınız sağ olsun.Zor çok zor..Rabbim sabrınızı arttırsın.Mekanını cennet etsin. :(

audrey dedi ki...

başın sağolsun çok üzüldüm :-((

kozmetikperisi dedi ki...

Secil ne diyecegim bilemiyorum cok uzuldum cok

cingifilli dedi ki...

Canım beniiiim çok üzüldüm.Başın sağolsun.Abiciğinin mekanı cennet olsun.Sana ve ailene sabırlar diliyorum:(

makyajlı kareler dedi ki...

başınız sağolsun canım çok üzüldüm Allah sabır versin:((

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Başınız sağolsun canım.Allah sabır versin...

Ebrushka Blog dedi ki...

Allah rahmet eylesin ne büyük acıdır düşünemiyorum :( Allah sabırlar versin, mekanı cennet olsun...

Unknown dedi ki...

Rabbim sizlere sabır versin...yazacak hiç bir şey yok aslında...Başınız sağ olsun..

Unknown dedi ki...

Başınız sağolsun. Rabbim sabırlar versin. Ne desek boş biliyorum ama Rabbim günahlarını affetsin inşallah

lezzettabağı dedi ki...

Canım allah rahmet eylesin sizlere de büyük sabırlar versin herkesin bir vadesi var ve zamanı geldiğinde gideceğiz yeterki Allah ölümünde hayırlısını sıralısını versin.. bir süre önce 80 yaşındaki annemi kaybettim gün geçtikçe özlemi büyüyor, bugünse bir yakınımızın 19 yaşındaki oğlunun ani ölüm haberiyle sarsıldık.bu çocuk daha ömrünün baharındaydı o anneye allah sabır ve güç versin.. kendinize lütfen iyi bakın gidenlere dua etmnekten başka elimizden bir şey gelmiyor ne yazıkki.. kocaman sevgiler.

nehircce dedi ki...

Canım başınız sağolsun,ürperdimmm kötü oldun.Allah mekanını cennet etsin. Sizlere de sabır diliyorum.

sakLı bahçem :) dedi ki...

sevapLarı güNahLarıNdaN çok oLsuN mekaNı ceNNet oLsuN ceNNetiN suyu ruhuNa işLesiN toğrağı boL ruhu huzurLu oLsuN başıNız sağoLsuN caNım...

darkolivee dedi ki...

ahh canım ahhhh :(((
mekanı cennet olsun...

Sevtap Aycı Uçar dedi ki...

Başın sağ olsun canım :(

Unknown dedi ki...

Basiniz sagolsun :( Allah sabir versin

SihirliGünlük dedi ki...

Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun canım..

GüzelGül dedi ki...

basiniz sagolsun :(( ölüm hepimiz icinde var kimi erken kimi biraz daha gec ..Mekani cenent olsun

Herseydenbirtutam dedi ki...

Başın sağ olsun.

Joey Potter dedi ki...

Allah sabırlar versin sana ve ailene. Allah rahmet eylesin ağabeyine de. Ne desek boş. Allah geride kalanlara sağlıklı ömürler versin...

Olcay Turkuaz dedi ki...

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
Sana ve ailene sonsuz sabırlar diliyorum...

Unknown dedi ki...

Allah rahmet eylesin cnm, sabır versin sana ve ailene :(

sebnemsblog dedi ki...

Başın sağolsun, allah sabırlar versin...

SeriousLily dedi ki...

Allah sabır versin canım, nur içinde yatırsın mevlam

Swotpisces dedi ki...

ÖLÜMLER, HAYATI ÖĞRETİYOR İNSANA. HELE ANİ ÖLÜMLER, ALLAHIM SABIR VERSİN SİZLERE, ÇOK ÜZÜCÜ, AMA İNANÇLIYIZ ÇOK ŞÜKÜR...

ilkmuh dedi ki...

bu acı karşısında söylicek hiç bi kelime bulamıyorum..Allah sizlere sabır versin, Mekanı Cennet olsun abinin...

Kobicanin Dünyası dedi ki...

Başınız sağolsun canım,Allah sabır versin

reyhane dedi ki...

Allah rahmet eylesin, sabır diliyorum

Elidaa dedi ki...

Çok çok üzüldüm inan :( ne yazsam da azıcık teselli olsam , bir tebessüm bıraksam diye düşündüm ama bu acının üzerine söylenecek hiç birşey yok Allah sana ve geride kalan tüm tanıdıklarına sabır versin ..:(

pembe mor alg dedi ki...

şok oldu canım yandı
ah be güzlim Allah sabır versin
yanında olup sana sarılmayı istedim
duam abine...

senem dedi ki...

ben ne yazacağımı bilemedim benimde bir abim var Allah kimseyi sevdiklerinden böyle erken ayırmasın başın sağolsun canım mekanı cennet olsun

Unknown dedi ki...

ne yazılsa az gelir hiç bişey tarif etmeye söz söylemeye yetmez allah sabır versin allah rahmet eylesin

Unknown dedi ki...

Allah sabırlar versin sizlere, yardımcınız olsun.Mekanı cennet olsun, nurlar için de uyusun.

Aslı dedi ki...

Ailecek başınız sağolsun, Allah abiciğine rahmet eylesin size de sabırlar versin...

Unknown dedi ki...

çok acı çok allahım sabırlar versin uzun zamandır takip ediyordum bloğunu merak ediyordum acaba nerelerde hiç yazmıyor diye diyecek hiç bir söz yok allah ailene ve sana sabırlar versin mekanı cennet olsun inşallah....

Atolyekedi dedi ki...

offff çok üzüldüm. Kardeş diyince akan sular duruyor. Mekanı cennet olsun işallah. Allah sizlere bol bol sabır versin.

Çiğdemmm dedi ki...

Başın sağolsun :( Kalanlara sabrını versin rabbim abini de cennet mekanına alsın inşallah ...

sihirlimavi dedi ki...

Başınız sağolsun, Allah size sabırlar versin...

secilgil dedi ki...

İsmimiz gibi kaderimizin de ortak olmasına çok üzüldüm şu an :(
Ben de birkaç ay önce ablamı kaybettim, kimsenin anlayabileceği bir şey değil..
Söylenecek hiçbir şey yok, kim ne derse desin içinde yaşadığın acıyı kendin biliyorsun, o hiç değişmiyor...
Avunabileceğimiz terk şey artık bizden daha huzurlu olmaları...

aşgaane dedi ki...

canım başın sağolsun rabbim sabır versin... çok zor çok acı ama inan zaman herşeyin ilacı... zamanla içindeki ateş külleniyo,geriye dinmek bilmiyen bi özlem kalıyo sonunda:( Allah size uzun ömür versin canım

Gülden GÜL dedi ki...

Allah sabır versin Kalbine ferahlıklar versin, unutturacak acılar vermesin.

Gülden GÜL dedi ki...

Allah sabır versin Kalbine ferahlıklar versin, unutturacak acılar vermesin.

Blogger Bolat dedi ki...

Başınız sağolsun, Allah sabır versin.

MaceraperesT dedi ki...

Ayy Cecilia'cımm. ne zamandır senin bloguna girmediğim aklıma geldi. bir bakayım neler yapıyorsun diye bu haberi gördüm. çok üzüldüm çok! nasıl üzüldüm anlatamam. allah sabır versin! :( mekanı cennet olsun

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

CAnımmmm<3

Handan dedi ki...

Allah rahmet eyelsin. Sizlere sabır versin.

Unknown dedi ki...

Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin. Sevgili Elif'in (Elfony) bloğuna bıraktığınız yorumdan dolayı size başsağlığı dilemek istedim. Allah size ve ailenize sabır versin.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails