RePLAY

26 Haziran 2013 Çarşamba
Nerede kalmıştık?
diye başlasam yine ayıp olurmu kendime, size...
Haftalar olmuş yazmayalı
Ben yazmadım paylaşmadım ama hayat devam ediyordu...herşeye rağmen...
Bir sıcak bir yağmurlu havadan bunalmıştım.
Memleket meselesinden, işlerden...
Yaz geldi mi yaydan fırlamaya hazır ok gibi oluyorum açıkçası.
Hemen gitmeliyim, bir kaç gün de olsa kaçmalıyım bu şehirden...



Ve irtica ettiğim şehirde deniz olmalı, 



az biraz uzak, yeşillik, orman belki de, 




huzur, güneş, hayatın o kaymak tarafı, sanki orda kimse çalışmak zorunda değil, 


koşturmaca yok, herkes şezlonga uzanmış meyve kokteylini yudumlarken güneşli rüyalar görüyor ve dünya yansa umru değil...




Masal gibi ama değil,sadece yıllık izin, sadece Antalya, herşey dahil bir hafta...



Enerjimi depoladım, daha bir iyiyim, güzelim=yanmışım, aşığım...
Ve replay tuşuna tekrar basıyorum..

10 yorum:

assortiek dedi ki...

hoşgeldinnnn:)sonunda yani

SeriousLily dedi ki...

ohh miss, sefan olsun canım:)

SihirliGünlük dedi ki...

harikasın..:)

Unknown dedi ki...

oyyy... sabah sabah bu fotoğraflara bakmasaydım iyiydi,hme de iş başındayken:)
darısı bize inşallah...

Blogcu Sultan dedi ki...

hoşgeldin:) darısı bizim gibi daha tatile gidemeyenlerin başına olsun...

Deniz Evin dedi ki...

Çok iyi yaptın tatile gidip dinlenmekle ablacım, hoş geldin :)

cecilia dedi ki...

serpil pustu: sağol kuşum, özledinmii? :)

SeriousLily: Teşekkürler cnm :)

SihirliGünlük: Öylemiyim bilmiyorum ama öyle hissediyorum, sağol sihirlim :)

kocam bana topaç der: canım benim birkaç hafta geçince bende bakıp bakıp iç geçiricem ama dilerim sizde güzelce bir tatil yapıp dinlenirsiniz..

tokideki ses: inşallah canım inşallah herkes gönlünce bir tatil yapıp rahatlar..

Deniz evin İrdem: Hoşbulduk tatlım, evet iyi oldu kuzumm :)

tarih84 dedi ki...

iyi tatiller

Kuzununannesi dedi ki...

offfffffff ben tatılde enerjı depolayamıyorum cunku gelınce yenıden ıstıyorm hala adapte olmamdım.yıne tatıl olsa keske:))))

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Keyifli tatiller :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails